صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

دل نوشته و اس ام اس

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ


دل نوشته و اس ام اس


حالا ما که هیچ

اما امیدوارم عکس های شما

توی سال جدید ۲نفره باشه !


دل نوشته و اس ام اس


صدایت در گوشم زمزمه می شود

نگاهت در ذهنم مجسم

ولی من تو را می خواهم نه خیالت را


دل نوشته و اس ام اس


رو به رویم سراب

پشت سر خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست ؟


دل نوشته و اس ام اس


هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن

نمیدانی چه درد بدی است

پیر شدن در خم کوچه های انتظار …


دل نوشته و اس ام اس


جانم باش تا به لبم برسی

می خواهم همه ببیند

با تو جان به لب شدم لعنتیِ دوست داشتنی


دل نوشته و اس ام اس


یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم

دلخوشی ها کم نیست !


دل نوشته و اس ام اس


روزی که این عکس ۲نفره را گرفتیم

نمیدانستیم کدامیک از ما

آن را با چشم های خیس تماشا میکند !


دل نوشته و اس ام اس


پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای

که هر شب قصه ی آمدنت را  می گویم

و نمی آیی !؟!


دل نوشته و اس ام اس


امشب یک جمله ی تلخ مهمان من باش !
بگذار یادم نرود

که مرا در شبی رو به انتهای زمستان

به هیچ خدایی نسپردی و رفتی !


دل نوشته و اس ام اس


میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند ، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد

دل نوشته


دل نوشته و اس ام اس

  • مجید نبوی

دل نوشته