صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

جوک بی ادبی و خفن

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ


جوک بی ادبی و خفن


سخت است میان هق هق شبانه ات یهو هایپر استار بهت اس بده :

هویج کیلویی ۱۵۰۰



جوک بی ادبی و خفن


مورد داشتیم ﺗﻮ ﯾﻪ ﭘﯿﺞ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩه : ﺍﺳﻢ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ   ﻝ  ؟

دختره ﻧﻮﺷﺘﻪ : لکسوز مشکی زعفرانیه !


جوک بی ادبی و خفن


انتظار آمدنت را نمی کشم

یه قلیون خوب خریدم

دو سیب میکشم

چشت درآد !


جوک بی ادبی و خفن


به سلامتی پسرایی که برای روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن

و به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن گونی عروسکارو کجا قایم کنن !

مام که کلا نمیدونیم ولنتاین چی هست اصلا خوردنیه فکر کنم ؟


جوک بی ادبی و خفن


ملت از مسافرت برگشتن  آلبوم آپ کردن ۱۹۸تا عکس توشه

بد من رفتم مسافرت ۱۰ تا عکس گرفتم تو  ۹تاش شاخ گذاشتن واسم

تو اون یدونم که شاخ نذاشتن چشام بستس !


جوک بی ادبی و خفن


تصویری از یک پسر ایده آل :

Error

404 not found

No image



جوک بی ادبی و خفن

یه بار از فشار دستشویی داشتم میترکیدم

تا رسیدم خونه پریدم توی موال و شروع کردم به باز کردن دکمه های پیرهنم

به دکمه آخر که رسیدم یادم افتاد عه نباید پیرهنمو دربیارم !

هیچی دیگه انقد خندیدم که همون یه ذره مقاومتی هم که داشتم از بین رفت و … بگذریم !


جوک بی ادبی و خفن


گذر ایام واسه هرکی “ بِکام ” باشه

واسه من یکی گتوزوئه !


جوک بی ادبی و خفن


من اگه فامیلیم صورتی بود

اسم پسرمو میذاشتم پلنگ !


جوک بی ادبی و خفن


رفته بودیم خونه ى دوستمون

یعنی باید بین لباسا میگشتى تا مبلُ پیدا میکردی

مثل کریس انجل وسط اتاق سرشُ میخاروند

یهو دست مى کرد زیر پتو قندون درمیاورد

جوک بی ادبی

جوک بی ادبی و خفن


  • مجید نبوی

جوک بی ادبی