صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

جملات عاشقانه و آرامش

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ


جملات عاشقانه و آرامش


بی چشم می توان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز

همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من


جملات عاشقانه و آرامش


اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!


جملات عاشقانه و آرامش


روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت

انقد که ماهن …


جملات عاشقانه و آرامش


چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟

چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟


جملات عاشقانه و آرامش


اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا

خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا


جملات عاشقانه و آرامش


به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی


جملات عاشقانه و آرامش


الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید

که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …


جملات عاشقانه و آرامش


کاش بودن ها را قدر بدانیم

به خـــــدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست …


جملات عاشقانه و آرامش


آرزوی من این است زیر سقف این دنیا

من برای تو باشم  تو برای من تنها …


جملات عاشقانه و آرامش


وقتی تو با منی …

ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و آرامش

  • مجید نبوی

جملات عاشقانه