صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

جک های خفن

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ



جک های خفن


یه مخاطب خاص هم نداریم

بقیه پسرا از بلاتکلیفی دربیان !


جک های خفن


مرد باس روزی ۱ساعت کنار خانمش بشینه بگه :

خانمم ! من آماده ام ! هرچی دلت میخواد غر بزن


جک های خفن


مورد داشتیم دختره

واسه بالا و پایین کردن شیشه ماشین کلاچ می گرفته !


جک های خفن


من بچه بودم فکر می کردم فاتحه رو اینجوری می خونن

پِسپِسپِسپِسپِسپِس خدا بیامرزتش !


جک های خفن


میگم ی وخت زشت نباشه

من چکمه تا بالای کمر نمی پوشم


جک های خفن


میگم یه وقت زشت نباشه

من نه تو فیس بوکم نه وی چت


جک های خفن


میگم ی وقت زشت نباشه

ما هنوزم صاف و ساده ایم


جک های خفن


می گم یه وخت زشت نباشه

همه بیمارای ما انتهای راهرو سمت چپ بستری نمیشن


جک های خفن


میگم یه وقت زشت نباشه

میرم سر امتحان یه خودکار همرام نیس انقد ک برام مهمه


جک های خفن


میگما یه وخ زشت نباشه

هنوز کلیپس پسرونه نیونده ب بازار

جک

جک های خفن


  • مجید نبوی

جک