صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .

دوستت دارم


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


سیب هنوز هم شیرین است

هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


|___♥__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘

دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما

از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !

تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


همیشه دور نما ها

خواستنی ترند

مثل سراب

مثل فردا

مثل تو . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

که روسیاه شوند آنان که

بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


ما را همه ره ز کوی بد نامی باد /  وز سوختگان بهره ی ما خامی باد

نا کامی ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


من

برای دوست داشتن ات

مدت هاست آماده ام

اما

امان از تو

امان از زن ها

همیشه دیر حاضر می شوید . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

  • مجید نبوی

جملات عاشقانه