صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشمهایت

کلیات زندگی من است !؟


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا

اسراف کنندگان ِ عاشق را

دوست دارد…!


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


دکتر پای نسخه ام بنویس “ممنوع ملاقات”

بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


هوا که سرد میشه

باید مخاطب خاصت رو بغل کنی

بری زیر پتو !

وگرنه هوا بیکار نیست

که سرد بشه !


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


تمام پادگان یخ زده است

سیم خاردارها را شالگردن می‌کنم

و تمام شب ،‌

تورا قدم می زنم


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


می‌بینی ؟

سربازم

ولی از عشق ِ تو

سر باز نزده ام


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


تا بی نهایت باید رفت تا طعم عشق را چشید

تا به یار گفتم چنین … رفت ، از عشق من چیزی ندید


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


همه یهویی ها خوبن :

یهویی بغل کردن

یهویی بوسیدن

یهویی دیدن

یهویی سورپرایز کردن

یهویی بیرون رفتن

یهویی دوست داشتن

یهویی عاشق شدن

اما امان از یهویی رفتن . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات

مثل عشق ، قیمت دارد

تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

  • مجید نبوی

جملات عاشقانه