صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

اشعار زیبا و اس ام اس

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ


اشعار زیبا و اس ام اس


سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس


تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت

جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع

دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس


آشنایی نه غریب است که دلسوز من است

چون من از خویش برفتم دل بیگانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس


خرقه زهد مرا آب خرابات ببرد

خانه عقل مرا آتش میخانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس


چون پیاله دلم از توبه که کردم بشکست

همچو لاله جگرم بی می و خمخانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس

ماجرا کم کن و بازآ که مرا مردم چشم

خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت


اشعار زیبا و اس ام اس


ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی

که نخفتیم شب و شمع به افسانه بسوخت

اشعار زیبا

اشعار زیبا و اس ام اس

  • مجید نبوی

اشعار زیبا