صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

شعر ترس از فروغ فرخزاد

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

شعر زیبا و ناب ترس از فروغ فرخزاد که واقعا احساسی سروده شده است مانند تمام اشعار فروغ

فروغ فرخزاد,اشعار فروغ فرخزاد,فروغ فرخزاد شعر

شب تیره و ره دراز و من حیران

فانوس گرفته او به راه من

بر شعله بی شکیب فانوسش

وحشت زده می دود نگاه من

بر ما چه گذشت؟ کس چه می داند

در بستر سبزه های تر دامان

گوئی که لبش به گردنم آویخت

الماس هزار بوسه سوزان

بر ما چه گذشت؟ کس چه می داند

من او شدم … او خروش دریاها

من بوته وحشی نیازی گرم

او زمزمه نسیم صحراها

من تشنه میان بازوان او

همچون علفی ز شوق روئیدم

تا عطر شکوفه های لرزان را

در جام شب شکفته نوشیدم

باران ستاره ریخت بر مویم

از شاخه تکدرخت خاموشی

در بستر سبزه های تر دامان

من ماندم و شعله های آغوشی

می ترسم از این نسیم بی پروا

گر با تنم اینچنین درآویزد

ترسم که ز پیکرم میان جمع

عطر علف فشرده برخیزد!

  • مجید نبوی

اشعار فروغ فرخزاد