صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

صابون بادام بهدیس

معرفی و خرید اینترنتی صابون بادام بهدیس

اسید کوجیک چیست؟

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید

اس ام اس های عاشقانه شهریور 93

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۹ ب.ظ

زیباترین اس ام اس عاشقانه برای کسانی که می خواهند به عشق خود مسیج بدهند

اس ام اس عاشقانه,جملات عاشقانه,شعر عاشقانه

میخـــوام دنیـــا نبـــاشه

اگـه اونــی که دنیــامــه نبــاشه

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

همین که یه “ماه” داشته باشی

دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

تصادفِ چشمانم

با نگاهِ تو

یک دنیا خسارت داشت

و من سالهاست مشغول جبرانش هستم

در بعضی حادثه ها مرگ بهتر از زندگیست

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

به من نگو “گلم”!

من از سرنوشت گلبرگ های لای دفترت میترسم…

عیسی صمدی

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

عاشق‌تر از همه‌ی ما موشِ کوری‌ست ،

که زیبایی جفـتش را چشم بسته باور می‌کند…!

” ساغر شریفی ”

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

هر صبح

کسی از خواب بیدار می شوم

که عاشق توست…

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

به چشمهایم زل زدی و گفتی :

با هم درستش می کنیم …

با هم … !

چه لذتی دارد این با هم … !

حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نشود

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !

کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن . . .

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

بگذار صدای گام هایت در گوش باد بپیچد …

آرام آرام ، بیا ….

در مسیر نسیمِ عشق …

درِ کنعانِ دلم …

چهارتاق به رویِ بویِ پیراهنت باز است …

“سعیدا ”

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

خوشبختی یعنی :

عکستو توی کیف دستیش ببینی . . .

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

تکرار اسم تو این روزها

حادثه ی تکراری زندگی من است

هیچ دیوانه ای از این همه تکرار

به اندازه ی من ، لذت نخواهد برد

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

تو باد و شکوفه و میوه‌ای،

ای همه‌ی فصول من،

بر من چون سالی بگذر

تا جاودانگی را آغاز کنم…

………. اس ام اس عاشقانه … جملات عاشقانه ……….

برایم مهم نیست چه می شود

به همه ی باورهایم سوگند

هیچ چیزی برایم مهم نیست

یک کلام !

من …

دست از دوست داشتنت نمی کشم !

  • مجید نبوی

اس ام اس